onsdag 24 september 2008

Party like a rockstar

Herregud. Efter att jag hade solat åkte jag hem och bytte kläder för att åka ner på stan och gå till Arbetsförmedlingen. Det visade sig att jag inte ens behövde vara där eftersom jag ska flytta till Norge inom 2 veckor, jag hinner ändå inte få några pengar då. Så det var bara att åka hem och steka på några hamburgare till lunch. Jag kollade in i mitt rum efter lunchen och såg bara KAOS. Så jag bestämde mig för att sova ett tag, jag vaknade runt halv fem, och då var det bara att börja städa så nu är garderoben fin och allt annat i mitt rum också. Underbart, jag står inte ut att ha det stökigt! Jag får panik.
Förresten, nu när man ska flytta är det ju bra att kunna laga mat. Så idag fick jag laga maten, det blev korvstroganoff, men mamma var snäll och visade mig vad jag skulle ha i och hur jag skulle göra. Jag tror jag hade i lite för mycket paprika-krydda men gott blev det i alla fall. Så nu är jag mätt, mums. Och efter maten fick jag lite för mycket energi tror jag, så jag dundrade på Lazee - Rockaway, skakade rumpa lite och mamma tyckte att jag var dum i huvudet tror jag. Nu har jag gosat in mig i Crilles tröja, den luktar som honom, mums. Imorgon är det torsdag, då är det bara EN DAG KVAR tills han kommer hem. Wunderbar.

Planer för imorgon:
  • Dammsuga mitt rum
  • Åka och handla med mamma på ICA Maxi
  • Träffa Erica, förhoppningsvis ta en promenad på Björnön

Inga kommentarer: