måndag 29 september 2008

It's not my time

Nu har jag inte skrivit här på hela helgen eftersom jag har tillbringat helgens alla timmar (både dag och natt) tillsammans med världens finaste. Det blev typ hundra miljoner pussar när han kom hem, han överraskade mig lite för han skulle ju komma halv nio men han kom till maten halv sju, underbart! Sen blev det att gå ut och dricka lite öl på kvällen med Sam. Först var vi hemma hos Crille, då var Simon också där, men sen skulle vi på krogen men det sket sig. Simon var den enda som gick in. Senare tog vi en taxi hem. Och i lördags blev det en lunch med en nytatuerad Pontus, sen tillbringade vi nästan hela dagen med honom. På kvällen blev det stationen, och sen hem till Sandra och Robbin.
Igår blev det hockey, det mest spännande mötet på hela säsongen, Leksand hemma. Jag vet inte vad det är som gör de matcherna så speciella? Kanske för att det kommer mycket folk, för att det är kul att försöka överrösta LIF's klack, kanske för att VIK nästan är det enda laget som har någonting att sätta emot Leksand. Det blev många hånramsor mot Janne Houkko (dildon i röven, privata heminspelade filmer), men VIK lyckades ändå inte knäcka Leksand. Vi hade ledning med 2-0, men det vände efter några dumma utvisningar. VIK var ändå det bättre laget under matchen tyckte jag.
Det är bara så sjukt tråkigt med alla j*vla medgångssupportrar som ställer sig i klacken när det är toppmöte. Varför ska ni ens stå där när ni inte sjunger? De enda gångerna medgångssupportrarna sjunger med är när man sjunger "Vi hatar Leksand". Det är så otroligt dåligt, ni förstör hela klacken. Det skulle vara så otroligt mycket bättre om bara vi som verkligen BRYR oss om hockeyn står där. Lär er detta; Står man på klacksektionen så ska man sjunga allt, inte bara då och då. Jag tror inte jag var tyst en enda sekund igår, jo när jag drack vatten. Det var det enda. Tagga till förfan.

Som av en drog, jag är helt fast
Allting är gulsvart dag som natt
Det är mitt lag, det är min själ
Jag kommer alltid hålla gulsvart kärt

Inga kommentarer: