fredag 26 september 2008

Daddy's home!

Min pappa kom hem från staterna idag, jag fick en parfym som luktar mums! Det som är lite roligt är att han pratar med amerikans brytning ibland, och pappa är jättedålig på engelska så det låter komiskt! Min pappa är nästan känd, tycker jag. Han var på Ryder Cup och när USA vann så sprang alla spelarna förbi pappa och Peter och gjorde High-Five med dem, så jävla coolt. Han fick göra high-five med sina största idoler. Han var som ett barn när han berättade det, haha.
För övrigt gick jag upp klockan 08.00 imorse! Jag blev chockad själv, sen var det bara att hämta systra mi på Skiljebo och sen åkte vi och solade. Efter det blev det raka vägen ner på stan för att shoppa men det gick inte så bra. Jag skulle bara köpa ett par strumpbyxor men det fanns inte i min storlek! Efter en vända på stan åkte jag själv ut till Hälla, jag gick in på Lindex för att köpa de där strumpbyxorna jag ville ha, men då kunde jag ändå inte bestämma mig om jag skulle ha med mönster eller omönstrade. Så jag fick bli utan. Tog bilen hem istället och satte mig och pratade med pappa i en evighet.

Ikväll kommer Crille hem, och nu ska jag snart hoppa in i duschen för att göra mig fräsch och läcker tills han kommer. Jag är helt pirrig nu!!


bild från min promenad på Björnön med Erica igår

Inga kommentarer: