måndag 29 september 2008

Countdown: 6 dagar

Ja, om 6 dagar flyttar jag antagligen till Oslo, Norge. Allt beror på ifall Crilles chef hinner flytta ut den här veckan. Men det gör han nog, han ska ju inte flytta så långt. Så den här veckan kommer nog att bestå av att köpa nödvändiga badrumsartiklar, tamponger, tandkräm, tandborstar (jag byter rätt ofta), tvål, schampoo, balsam... Och så vidare. Så måste jag ju skriva en packningslista också, det är inte så att jag ska på semester direkt, jag ska flytta dit. Det är en framtida fråga hur vi ska få med oss allting i Crilles lilla Opel på söndag. Han har ju en stor baslåda i bagageluckan så det kommer nog bli lite svårt att klämma in allting i baksätet. För han tar säkert med sig saker hem, som ska tvättas. Varför vet jag inte eftersom det finns tvättmaskin där.


Snart norrbagge

Inga kommentarer: