tisdag 2 september 2008

Right here in my arms!

I helgen var det kryssning med Crille, Tikka, Sessan & min svärmor Åsa. Det var svinigt kul och jag spöade finnarna i karaoke, även fast det var helt fel låt som jag sjöng. Jag skulle haft min klassiska karaoke låt, Turn back time med Cher. Finland var tråkigt och kallt men båten var rolig, Tofsen, Frillan, arga finska gubben.. Det finns så mycket konstiga människor!
Snart är det dags för säsongsstarten, jag kan knappt vänta. Det ska bli så härligt att komma igång igen med alla sångerna och så vidare. Mitt hjärta slår för Gulsvart!! Jag vill verkligen ha jobb också, det fungerar inte att bara sitta hemma hela dagarna och inte göra någonting. För min första lön när jag väl får jobb ska jag shoppa, jag är less på alla mina kläder i garderoben. Sen ska jag spara pengar och köpa en egen bil, för det är så sjukt tråkigt att ha körkort men inte få köra när man vill.
Min mamma och min syster har slutat röka, det verkar lite farligt att vara i närheten av dem just nu. Men imorgon blir det supa och krogen, paus på torsdag för då fyller Crille år, och på fredag blir det att supa och krogen återigen. Men jag har ju inte varit ute sen i mars ungefär så, då kan man lika gärna gå två gånger på en vecka!!

utan dig är jag en spillra på ett mörkt och stormigt hav

Inga kommentarer: