måndag 22 september 2008

Min dag

Det har varit en otroligt tråkig dag, den enda gången jag gick utanför dörren var när jag skulle hämta posten, och som vanligt var det INGENTING till mig. Jag blir så less. Men jag har i alla fall sökt 2 jobb i Norge idag. På två olika mackar, haha. Men ett jobb är ett jobb. Sen har jag kollat lite på lägenheter också, för jag vill ju helst inte bo med den där tjejen. Men det funkar ju tills vi hittar eget och har råd att betala den där depositionen som är på alla jäkla lägenheter i Norge.
Jag fick i alla fall ett gulligt SMS från min norrbagge, han skulle sova för imorgon börjar slitet. Jag hoppas att allt går bra, men det är klart att det gör. Mitt hjärta... Jag vill ha honom bredvid mig inatt men det går ju inte, så jag får hoppas att dagarna till på fredag går fort. Sen flyttar vi ju ändå ihop om 2 veckor. Det är bra för då får jag tillbringa lite tid med min pappa också, han är ju i USA just nu.

Planer för imorgon
  • Ringa Paolo och boka tid för behandling (jag ska faktiskt gymma efteråt den här gången)

  • Gå till Bäckby och hämta ut pengar

  • Äta lunch hos mormor med mamma

  • Åka till Eskilstuna och SHOPPA!

Inga kommentarer: