lördag 30 maj 2009

Lördag!

Dagen började med att jag och Crille (som är nyrakad, sexy), vaknade vid typ halv elva. Eller Crille vaknade då och väckte mig för han skulle åka iväg och fixa med lägenheten. Vid tolv åkte jag och min pappa ner på stan, först kollade vi på cykel till honom. Jag hittade en sjukt läcker som jag ville ha, men jag fick inte..
Jag fick en hood-tröja med en döskalle på från Carlings, en vit t-shirt från Gina Tricot och shorts från Tati. Pappa hade tydligen guldbyxor på sig idag haha. Jag är nöjd och väldigt tacksam! Hittade ett par snygga shorts på H&M också men.. de var för små. Och så ville jag ha "långa" shorts också. De där från H&M kan jag köpa själv sen... Just ja, jag fick en landslagströja också (fotboll) för nästa lördag möter ju Sverige Danmark på Råsunda. GO SVERIGE GO!

Vi har precis kommit hem, nu blir det kebab från Skälbyhallen och möjligtvis en cider efteråt. Måste duscha och fixa mig, vi ska vara i Kolmsta klockan sex ikväll och fira att Cissi tar examen. Kul jul.

Hörs då!

Inga kommentarer: