torsdag 27 augusti 2009

Gaddning

Den texten ska in mellan mina skulderblad så snart som möjligt, kanske i någon annan stil men det visar sig. Är det någon som känner en bra tatuerare? DANNI, hos vem gjorde du din? Texten är från den här låten ; http://www.youtube.com/watch?v=GiDE-pO-TxQ
Jag älskar all text i den låten men en del av refrängen räcker som tatuering tycker jag. Anledning till att jag vill göra den? Ja det är väl svårt att förklara. Jag har insett att jag inte tror på någon Gud. Det har jag väl vetat länge men .. Jag tror inte på något och jag klarar mig själv utan att nån ska gulligulla om man säger så. Lite svårt att förklara. Jag kan ta hand om mig själv. Ni fattar inte, men det skiter jag i. Lyssna på låten, texten, refrängen.

Be inte för mig, jag behöver inte er sympati. Er Gud behöver inte beskydda mig. Jag behöver inte er empati, er "räddare" behöver inte rädda mig, be inte för mig.

Inga kommentarer: