onsdag 26 augusti 2009

Jävla skit.

Jag gick upp tidigt imorse (okej, klockan tio ungefär) för att åka ner på stan och köpa den där jackan med tanke på att det är clubdag på H&M och 10 % på allt... Kommer ner och är helt inställd på att köpa en ny jacka, woho! Kommer in på H&M och hittar inte ett piss, jackan fanns inte, klänningen fanns inte.. Men jag kom hem med ett långt svart linne (woho, värt) och så såg jag ett par grymt snygga "kängor" också men de fanns bara i strl 39 så... Får väl kolla ifall de kommit in tills på lördag. Me wants it. Ska beställa jackan på internet nu, tror jag, fast nu har jag sett en finare och har beslutsångest ifall jag verkligen vill ha en tygjacka till eller om jag ska köpa någon annan? Bajs.

Hockeyn igår då, jo men visst vann vi. Tyckte dock inte att det var en höjdarmatch, även fast målen var snygga. Ribbenstrands kanonskott, Loppans rätt upp i taket och den läckra "finten" han gjorde, saktade ner och låtsades väl att han skulle passa men gick på skott istället och pucken in i mål. Och Forsbergs mål var grymt, kommer ensam i boxplay och sätter pucken och sen gled han själv in i målet och rubbade buren men domaren visade att det var mål, GRYMT! Gillar verkligen den där killen. Helmerssons fight var rolig, tyvärr fick han ju game för den men men... Och Ribbenstrand kan vi inte heller klaga på, nya Stiffen? Nästan.. fast ingen kan ersätta älskade Stiffen.
Dock förstår jag inte varför de låter Mylläri spela.. Jag tycker verkligen inte om honom, och det är jag nog inte ensam om. Nu är det inte långt kvar till premiären, 16:e september tar vi emot Leksand hemma och jag hoppas att det inte blir så skitnödigt som det brukar bli, "aaah, leksand, fan vad läskigt, vi låter dem göra som de vill". Jaja, ska inte gnälla!

Allt för gulsvart //Lindeberg

Inga kommentarer: