tisdag 4 augusti 2009

Jävla skit. Här har jag trott i flera veckor att blogspot är fucked up. Men nej, då är det bara jag som har klickat på något så det har blivit konstigt. Men nu funkar det igen, tekniska Linda löser allt. Vaknade av att Crille och Tikka kom hem efter promenaden imorse, skrek och härjade. Lika bra för jag drömde en läskig mardröm om en president eller något som ville döda mig för att jag inte ville vara med och rulla mig i kobajs med andra tjejer? Och så sprang Tyson efter oss och försökte mörda mig också, spännande värre.
Nu sitter jag och väntar på att jävla läkaren ska ringa (som han skulle gjort för ungefär 20 minuter sen) så får vi se om jag får någon tid, orkar inte må dåligt längre. Det hände en läskig sak igår förresten. Jag och Crille hade vart i Tabbens nya lägenhet med Likki och Angelika, så kom vi hem till Crille och han skulle äta lite och jag fick ha koll på äggen som han höll på att koka. Så jag gick ut i köket så hörde jag något mot rutan, så står det en skitläskig gubbe med stirriga ögon precis utanför fönstret och kastar sten. Han såg helt psyk ut!! Jag blev skiträdd och sprang in i vardagsrummet och tryckte i soffan, sen började det plinga på Crilles dörr, rycktes i handtaget och bankade med knytnävarna, så Crille kollade genom titthålet, så står den där gubben där utanför!!
Då har inte portdörren gått igen, SOM VANLIGT, så han kom in och började rycka i Crilles dörr, fattade inte vad han ville. Så Crille ringde polisen och jag började grina och blev skiträdd, man vet väl aldrig vad en sån läskig gubbe kan göra? Men efter typ en kvart hade inte polisen kommit än så Crille ringde dem igen och sa att det faktiskt började bli RIKTIGT obehagligt nu, pundarn gav ju inte upp! Så Crille fick ha kontakt med växeltanten tills poliserna kom, ifall nåt skulle hända. Så kom poliserna efter typ en halvtimme och hämtade den där pundaren... Poliserna var i alla fall skittrevliga.

Men jag var asrädd och skakade som fan. Hädanefter tänker jag kolla att dörren faktiskt går igen där nere för jag vill absolut inte vara med om nåt sånt här igen!!

Inga kommentarer: