fredag 7 augusti 2009

Mm, värme!!

Idag har klassen varit på två väääldigt intressanta studiebesök.. På det första gick vi runt på Volvo och kollade på, eh, ja? Vad kollade vi på egentligen? "Här lägger vi reservdelarna så att de slipper gå och hämta dem ändå där borta". Ungefär. Vi var där i typ 20 minuter, underbart. Men Tommy lastade ju in alla i bussen och körde till McDonalds efter så man ska väl egentligen inte gnälla. Jag, Lena och Kalle åkte hem till mig på "lunchen" och degade ute på altanen och drack kaffe.. Sen åkte vi och kollade på grus. "Ja där har vi grus som är 32-63 mm". JAHA, vad spännande. Åkte runt i skolbussen nere i en stor grusgrop. Det tog ungefär 20 minuter det också så satte jag mig i bilen och åkte hem..
Idag bokade pappa biljetter till Manson också, underbart. Nu ska jag försöka få tag på min pojkvän men det verkar ju omöjligt, han har inte svarat på 1½ timme. Hmm.. Bolaget nästa.


Trevlig helg, ät godis!! (haha)

Inga kommentarer: