söndag 30 augusti 2009

I <3 Virsbo

Helgen har varit sjukt rolig. Åkte till Avesta i fredags för att umgås med min bror och lite mer människor. Vi gled först runt i Avesta ett tag, gick på bolaget och köpte lite mat. Sen var det bara på ölen, kollade på lite film och så vidare. Sen skulle vi tydligen ut på krogen men jag var inte alls sugen på det så vi gick hem istället och kollade på film. Så skulle jag åka hem med tåget från Avesta typ tjugo i elva igår morse, bara det att jag missade tåget. Eller det var försenat till Avesta så då skulle jag inte hinna till det tåget jag skulle med i Sala. Så jag stannade i Avesta till ungefär fyra när vi åkte in mot stan allihopa, jag fick lock i öronen för att Kim körde så fort, 200 km/h typ hela vägen, haha.
De körde hem mig så jag fick fixa mig och käka lite, sen åkte vi iväg vid halv åtta igen, först ner på stationen i Västerås och glodde lite sen åkte vi till Hallsta för att kolla på bilar, då träffade vi på någon kärring som sa att Magnus Uggla skulle spela i Virsbo så vi följde efter dem ända till Virsbo, inte fan var det någon Magnus Uggla där men jag har fan aldrig haft så roligt i hela mitt liv tror jag! Virsbo är underskattat, öl för 20 kr, renat för 10 kr/cl hahaha. Efter kanske två timmar eller något sånt åkte vi till Västerås igen och kollade på lite streetrace. Kvällen avslutades med McDonalds.

Idag är jag typ sjuk, känner mig helt slut i kroppen och huvudet. Men det var det fan värt, tack för en bra helg!

Inga kommentarer: