tisdag 4 augusti 2009

Vad är fel?

Vad är det egentligen som är fel när man känner att man inte orkar bry sig om någonting? Jag kom nyss på mig själv med att sitta och bara stirra på skärmen och gråta. Jag vill inte vara otrevlig mot någon men det känns bara psyk i mitt huvud och jag känner att jag kan verkligen inte vara trevlig jämt. För det mesta är jag ju otrevlig nu ändå. Eller dryg? Jag vet inte vad det är med mig. Just nu känns det bara fail. Jag har världens mest underbara familj och pojkvän. Trodde även att jag hade världens mest underbara vänner, men där hade jag visst fel (nu räknar jag inte med er vänner jag lärt känna genom Crille, utan de jag lärt känna "själv"). En person har svikit mig och jag vill bara dö och grina när jag tänker på det, jag tror inte att jag vill ha nåt med dig att göra förrän du skärper dig. Sen.. jag vet inte. Är allt bara fejk? Alltså jag låter som ett jävla emo nu.
Det som är jobbigast är att jag inte vet varför jag är ledsen, jag vet bara att det känns som att jag inte skulle bry mig ifall någon sprängde en atombomb här imorgon.

Inga kommentarer: