söndag 30 augusti 2009

Ska joina Fuglesang på ISS


Västerås är mycket litet och alla känner nån som känner nån som känner DEN personen. Men så är det nog i alla städer, bara att det går genom olika många led. Till exempel det här med Malin och Jonas. Jag träffade Malin förra året hemma hos Skägge och tyckte att jag kände igen henne men visste inte varför, sen kom vi fram till att båda kände Tobbe Gunstedt. Sen pratade vi lite till och det visade sig att hon var Daniel Gustavssons ex, han som jag också varit tillsammans med förut. Och nu på något sätt har Malin träffat Jonas, som är Crilles barndomskompis. Och när jag var hemma hos Jonas första gången på Rönnby såg jag kort på han och hans systrar på en bokhylla, nä men då hade hans storasyster gått på Håkantorpsskolan när hon var mindre. Jag säger ju det, alla känner alla, alla led når fram till DEN personen någongång.

(och DEN personen kan vara vem som helst, ville bara påpeka att alla är en kompis kompis lillasysters bästis pojkvän... typ... )

Inga kommentarer: