måndag 30 november 2009

Boys don't cry


Så helgen då..

I fredags kväll var jag hemma hos min syster och myste, vi åt en flottig kebab och hyrde Max Payne (så jävla bra film, MÅSTE köpa den och se den hundra gånger till). Hade sms-förbud hela kvällen så det var ganska skönt, sen åkte vi till Stockholm i lördags. Tänkte att vi hade hur lång tid på oss som helst, men halv tolv såg vi en skylt på Jack & Jones att Takida skulle spela där klockan 13.00 så vi kutade till Stureplan och köpte lite grejer, sen tillbaka till Jack & Jones och såg Takida. Så jävla underbart!

Åkte hem och duschade sen så var det bara att dra till Axberg som hade inflyttningsfest, mycket trevligt. Spännande grejer hände på krogen också, kunde blivit värre för jag var riktigt arg. Sen kom Christian och hämtade mig och vi åkte hem och glodde på film, kommer inte ihåg någonting typ och var fortfarande full när jag vaknade haha. Träffade Eve på stan idag, wiho! Nu blir det väl städning och hänga in mina nya saker jag köpt i garderoben!

På onsdag 10.45 är det dags för klippning hos Sandra på Studio Savoy, bästa frisören någonsin! Och jag är bästa kunden för jag låter henne göra precis vad som helst med mitt hår, det växer ju ändå ut!

Inga kommentarer: