torsdag 12 november 2009

They call me Jerry


Ja jag har fått nytt smeknamn på jobbet tydligen, Jerry.. praktikanten liksom. Blir inte mycket uppdateringar här när jag har jobbat, sjukt sliten efter en dag på jobbet.
Var på hockeyn igår, äckel packet från Örebro var ju här och trodde att de skulle ta seger no.2 mot oss men vi gjorde det SÅ JÄVLA ENKELT och krossade de där jävla kexen med 6-1 och Fredrik Johanssons mål var så sjukt snyggt!

Ja just det, jag skulle ju åka till Skåne i helgen men jag ska jobba 05.30 på måndag så det går ju inte eftersom vi skulle komma hem vid typ tvåtiden på söndag natt. Attans skithelvete, får se vad som händer i stan i helgen då. Btw är jag så fattig nu så jag inte ens har råd att ladda på mobilen, köpa p-piller eller nånting sånt där. Och mitt smink har typ precis tagit slut, kan veckorna till den 25:e gå snabbt eller?
Ska mysa ner mig i sängen nu, sjukt trött...

Inga kommentarer: