fredag 6 november 2009

Det känns så fel..

Klockan är snart fem, det är fredagseftermiddag. Vid den här tiden brukar jag precis ha duschat och börjar fixa mig, är jag hemma hos Erica brukar jag vid det här laget hällt i mig minst två öl också. Vi lyssnar på Destination och är allmänt skittaggade. Men vad gör jag idag? Jag sitter i mina vita mjukisbyxor, smink kvar sen i onsdags (don't blame me, jag har haft närmare 40 graders feber, tror ni man orkar duscha då?) och håret uppsatt i en flottig tofs. Mitt Musse Pigg nattlinne från typ 5 år tillbaka. Mm, fräscht. Och alla andra ska ut, ärligt talat så grinar jag nästan jag vill också ut och skaka rumpa och supa röven av mig. Men eftersom jag bara har cirka 37,2 just nu så ska jag proppa mig full med fler febernedsättande så kanske det blir alkohol imorgon. Snälla!!

2 kommentarer:

Sandra sa...

hoppas att du kommer ut i morgon då..
Vi kommer hamna på konrad efter förfesten. Skulle vara kul å ses..kanske stöter på varann där..Krya på dej nu gumman..
Kramar

Sandra sa...

Självklart så menar jag dig..:D
Ja det är bara att kika över om du vill. skulle vara jätte kul..:)
kram