söndag 15 november 2009

Sjukt


I fredags åkte jag till Kungsör, med Sandra. Helt sjukt, varför gjorde vi ens det? Impulsgrej och lite tvång från Mäken och Wigh. Helvete vilken rolig kväll det var tills min mobil dog, sista sms:et jag såg var ett från Robin där det stod att han typ hade somnat i diket och att det var långt att gå hem, höll på att dö av skratt tror jag. Tills igår då jag fick reda på att han faktiskt hade GÅTT hem, 2 mil i snöstorm. Inte alls störd.


Imorgon är det dags för att jobba igen, med Fredrik, ska göra det mesta själv. Sen efter jobbet ska jag ner på stan och gå in på Arbetsförmedlingen med tanke på att jag bara får jobba 2 dagar på 2 månader så kanske jag måste fixa något nytt. Ska ringa runt som en dåre också, kan fan inte bara sitta hemma och inte ha pengar, tyvärr. Så om nån läser mig blogg som har ett jobb åt mig så är det bara att höra av sig, jag gör allt förutom vänder hamburgare på Donken.


Sitter förresten och lyssnar på en massa awesome musik och tänker, på lördag ska jag på Takida och jag längtar så mycket så att jag snart exploderar!!


If I could find you now things would get better
we could leave this town and run forever
let your waves crash down on me
and take me away

Inga kommentarer: