tisdag 3 november 2009

I'm yours

Damn. Ja, vad fan hände i helgen? Förkrökade hemma hos systra mi i lördags med Cizzi & C, sen skulle vi ner på Blue Moon men jag kom inte in för att jag var för ung (yey, dock sjukt att syrran träffade på Hammar där inne?). Drog till Konrad och träffade Dennis, Jocke & Kim istället. Plus en massa annat roligt folk som var där... Slutade hemma i Dennis soffa, compact living, 3 pers i en bäddsoffa och Kim fick sova på golvet haha. Sjukt bakis dagen efter men men.
Jobbade i måndags & idag, åkte med Fredrik, riktigt slappt men hade min första rast igår, det var riktigt underbart och jag blev en helt ny människa efter det.


Efter mkt strul så kommer jag åka med Thomas imorgon, han som fixade jobbet åt mig, hoppas att det går bra fast än att min kropp är fucked up just nu, jag börjar bli sjuk så.. Den är inte så glad på mig. Förresten, var på Billan i fredags med Skägge, Axberg och Robin (bäääästa boysen) men Skägge kommer inte ens ihåg det! Bra kille ;)

Och VIK vann mot Växjö hemma igår, 4-3 woho. Dags att ta en dusch och krypa ner i sängen snart.

Inga kommentarer: