söndag 8 november 2009

Friends o' mine



Well, it was ugly, but we made it this far
Some have gone, but I forget who they are
Now the hangovers are worse but we get through them fine
Sleeping late but we're not lazy
Getting older but we're still crazy

I'm so glad that I have these friends o' mine

We stuck together through the good and bad times
And I've got your back, you've got mine
Like Johnny Cash said “I walk the line”
And you can always count on me for one last beer
Igår panikfixade jag mig för Crille ringde och sa att jag kunde komma till Sandra & Robbin ändå, men jag hade redan lovat syrran att vi skulle festa. Men jag fixade mig fort som fan och åkte hem till Sandra och Robbin (ja jag gråter nästan när jag skriver det här, whatever). Träffade alla igen, fick massa bautakramar och satt och pratade med alla skitlänge men sen var jag tvungen att dra och jag gick därifrån med tårar i ögonen. Ni är fanimej de finaste människorna jag vet, ALLA ni som var där igår och jag har saknat er så mycket men jag har inte märkt det förrän igår. Jag älskar er alla, och eftersom jag och Crille kommer så bra överens nu så är det nog inga problem om det blir fler såna här kvällar och då stannar jag hela tiden, det lovar jag.

Jag älskar er alla

1 kommentar:

Sandra sa...

älskar dej med gumma..så jävla kul att du kom..:)