onsdag 25 november 2009

http://www.youtube.com/watch?v=ZMwI1DlZpyY


this is to a girl who got into my head
with all the pretty things she did

Bra skit, jag fick min första lön någonsin igår, woho!! Så idag var jag ner på Arbetsförmedlingen och när jag gick tillbaka till bilen fick jag ryck och gick in på Nya Thulins och köpte en tunika, sen åkte jag till Hälla för jag skulle göra något där men jag fick typ en blackout så jag glömde bort, köpte bara en hårspray så drog jag till Media Markt för jag skulle köpa Volbeat-skivor men jag hittade inga, så jag kom ut med bara American History X och en Johnny Cash skiva med bara jullåtar, riktigt underbart. Ska ju baka lussebullar imorgon och pepparkakor på söndag så!
Jag är på stört bra humör idag, ska hämta syrran på jobbet sen och handla och så ska jag och Crille antagligen åka till South Of Heaven eller om vi gör det någon annan dag, ska höra vad de ska ha för tatueringen jag vill göra!!

Inga kommentarer: