torsdag 19 november 2009

Lying is the most fun a girl can have without taking her clothes off


Åkte till bolaget med Borken igår och beklagade mig över att jag inte ville gå på hockeyn osv, så det blev ju så att jag följde med henne och tjejerna ut. Akutfixade mig hemma för jag var hemma hos Crille ett tag också och snackade skit innan jag kunde åka hem. Så när jag kom till Malin började Cassandra fixa med mitt hår, Malin fixade mitt smink och rev ut kläder ur garderoben som jag fick låna, sjukt snyggt allting!!

Sen gick vi ut och gjorde stan osäker, hade så sjukt jävla roligt!! Måste göras om, underbara tjejer säger jag bara.


----------------------------------------------------------------

Is it still me that makes you sweat?
Am I who you think about in bed?
When the lights are dim and your hands are shaking
as you're sliding off your dress?

Inga kommentarer: