söndag 22 november 2009

Sometimes everything is wrong

Åh, hur fan kan allt vända på en 5-öring sådär? I fredag natt skrev jag såhär på Facebook;

"Finner inga ord,.. känns som det är påväg att gå tillbaka till hur det var back in the days & jag är så sjukt jävla glad för att jag har så fina personer i mitt liv.. Den enda som fattas nu är Maria, hittar vi tillbaka till varann efter allt bajsskit så är mitt liv perfekt!"

Bara för att idag få veta att "back in the days" antagligen inte blir av... för att du kanske ska flytta? Sitter och är lite ledsen just nu, bråk och lite annat sånt där men det har ingen betydelse nu. Pratade ut med dig, efter allt som varit lyssnade du och brydde dig. Bara för att släppa bomben att du antagligen flyttar i vår... Helt plötsligt känns livet långt ifrån perfekt.

Inga kommentarer: