söndag 22 november 2009

I wanna get inside your head


Sonic Syndicate - underbart, har aldrig sett nåt snyggare i hela mitt liv tror jag. Stod där och röjde lite grann för mig själv när syrran var och kissade. Tänkte; Jadu det blir väl mer drag när Takida kommer in.

Takida - det började ju med att folk puttades och försökta flytta på mig och syrran, bland annat en gammal tant, där höll det fan på att bli riktigt jävla bråk för hon var uppkäftig! Men men. Så kom i alla fall Takida in och började spela, Sandra & jag röjde och härjade och skrek med i låtarna. Men av någon anledning blev folk arga för det? De stod där och höll armarna i kors och såg förbannade ut. Ja tills The things we owe spelades för då jävlar blev det liv i lokalen, men sen blev det lika tyst igen. Med andra ord, BARA jävla Rix FM nördar där medans jag och syrran sjöng/skrek med i varenda låt och bitchen framför blev irriterad på oss för det, bara för att så var jag ju tvungen att luta mig framåt lite och sjunga i hennes öra, oops, inte meningen.

Men jag blir så förbannad på folk som går på konsert och står stilla och inte ens kan låtarna? Vad är det då för mening att betala så mycket pengar för EN JÄVLA LÅT? Jaja..

Idag har jag sjukt ont i nacken och i resten av kroppen så jag ska försöka ragga till mig lite massage. Takida snart igen kanske? ;) <3

Inga kommentarer: