torsdag 15 januari 2009

Dreams are coming true

Igår vid fyratiden skulle pappa köra mig till Skägge för jag skulle dit och dricka öl innan matchen mot Leksand. Precis när vi har åkt ut från kvarteret ringde min telefon och det var dolt nummer, jag ba: Vem fan vill något nu då? Men så svarade jag och det var någon tant, jag vet inte ens vad hon hette, jag kommer inte ihåg mycket från det där samtalet förutom: Är du fortfarande intresserad av platsen? Tårarna bara rann och pappa grinade lika mycket om inte mer. Fick lite halvtaskig information men jag kommer i alla fall ihåg att på måndag klockan 07.30 ska jag befinna mig i receptionen på EDSTRÖMSKA så skulle någon där hjälpa mig till min klass och information om kläder och så vidare. Så direkt efter ringde jag mamma och hon bara skrek rakt så jag blev tillfälligt döv på ena örat, haha. Sen blev det ungefär en sådär 1000 sms till alla, haha. Marre ringde upp precis när jag hade skrivit och hon bara skrek och sa hur stolt hon var över mig Y min babeh!! Kom hem till Skägge efter många om och men, jag kommer aldrig lära mig hitta på Vallby!! Han hade väldigt roligt åt det eftersom hans lägenhet låg ungefär 100 meter från där pappa hade släppt av mig. Efter några öl och bra musik och jävligt trevligt sällskap så tog vi en taxi till hockey (så jävla lyxigt, har bara gjort det en eller två gånger förut) Matchen började ju jävligt bra i alla fall men som vanligt så sket det sig i tredje perioden, riktigt illa. Varför sätter de ens Jensa i mål? "Jag ska hålla nollan" Yeah right bitch. Om man ska hålla nollan ska man vara en riktig målvakt och inte en som inte ens skulle hålla nollan i en korpmatch.

Inga kommentarer: