torsdag 22 januari 2009

PBL-uppgift

Vilken värd dag i skolan? Vi kom dit halv nio, blev uppropade, fick inloggning till datorn och nya scheman för 2 veckor framåt (tisdag vecka 6 börjar vi köra lastbil). Sen blev vi indelade i PBL-grupper och tyvärr fick jag inte vara med Sanna, jag ska jobba med Andreas istället. Undrar hur det kommer gå? Han verkar blyg, har inte ens sagt hej och verkar mest hålla sig för sig själv. Det visar sig hur det går. Sen fick vi en PBL-uppgift fast det var en enskild, bara för att vi skulle få testa på. Och vi har till imorgon klockan 15.00 på oss att göra klart det. Så vi slutade klockan 08.56 idag, skjutsade hem Sanna till Rönnby och nu ska jag nog börja städa. Jag kollade under min fåtölj igår och det var ett tjockt lager med damm där under, inte undra på att Vilda nös så mycket när hon var i mitt rum i söndags, haha.
Klassfest nästa fredag men samma kväll är det 90'tals fest på Silk med Dr.Bombay som uppträder och jag har bestämt med Marre att vi ska dra dit. Klassfest med folk jag inte känner eller 90'talsfest? Inte så svårt val tycker jag, haha. Nu är det städdags och senare mot kvällen ska jag lösa PBL-uppgiften

Inga kommentarer: