fredag 30 januari 2009

Vecka 2 avslutad

Ja då var det helg igen, fan vad jag börjar se fram mot helgerna nu igen när jag går i skolan. Man får sova, dricka öl, äta gott och framför allt har jag tid att göra mig snygg och fräsch inför Crille. Man vill ju inte gå runt och se ut som ett assface hela tiden. Som idag till exempel? Jag orkade inte direkt sminka mig imorse, orkade inte fixa håret. Så jag kladdade på lite smink på typ 3 minuter, sen drog jag på mössan på huvudet, rotade fram en tröja ur Crilles garderob (den han hade på sig när han var här på syrrans fest innan vi var tillsammans, mm) och så jobbarbyxorna då som är ungefär 10 cm för långa och båda mina ben skulle nog rymmas i ett av byxbenen. Fräscht.
Idag fick jag sitta i en lastbil för första gången, jag kände mig så jävla mäktig fast jag vågade inte röra någonting inne i hytten, var rädd för att förstöra något. Jag ska snart köra iväg mamma på After-Work på BMB sen ska jag hem och fixa mig, och sen ska jag träffa Marre. 90'talsfest på Slisk ikväll, kommer förhoppningsvis bli roligt men jag missar hockeyn. Får ta en liverapportering från Crille istället, hehe.
Ska sova på Rönnby inatt, det är härligt ifall jag blir full för då är säkert min man snäll nog och tar hand om mig som vanligt, fast det brukar ju oftast vara tvärtom, haha. Imorgon drar vi till Eskilstuna antagligen och på eftermiddagen/kvällen ska vi nog till Pitchers med Sandra, Micke och lite annat folk.


Me and my radio truckin' on trough the night

Inga kommentarer: