lördag 17 januari 2009

Yey...

Direkt efter maten idag blev det skumpa med mor & far för att fira att jag kom in på Edströmska! Sen visade jag "Christian the Lion" för dem på youtube och vi grät ikapp alla tre. Sen kollade jag & min far på Malmö - Bofors, jag kände på mig att Bossefors skulle vinna för Malmö är så jävla pissdåliga även fast de bytte tränare. Vi zappade mellan matchen och Let's Dance, Laila Bagge är min favorit! Skitduktig verkligen. Sen skulle jag försöka mig på en fin dans för mamma och pappa (ja jag hade druckit öl) men det tog tvärstopp när jag skulle glida lite snyggt på golvet, så jag har nog brännmärken på mina knän nu. Jag har haft väldigt intressanta diskussioner på MSN ikväll, Marre är så jävla underbar. Efter några öl börjar det nu snurra i bollen och jag sitter och sjunger till Queen och ABBA. Förresten blir det ingen flytt till Östermalm (HELVETESJÄVLABAJSSKIT) för det är jävligt mycket att fixa på huset innan vi kan flytta, så... Det blir antagligen flytt till Lillåudden till hösten istället men det funkar väl bra det också. Förhoppningsvis har jag fast jobb som trucker om ett år, men jag ska bo hemma tills jag har sparat pengar till en egen lägenhet, jag vägrar hyra!!! Helt ärligt. Ska jag bo ensam ska lägenheten vara perfekt, och efter vi renoverade huset är jag jävligt kinkig med kök och badrum, inget gammalt fult skit här inte, märkeskök och läckert kakel i badrummet, stilrent ska det vara. Mor & far blir inte av med mig så fort, hehe. Imorgon blir det fika hos Sandra & Leksandsidioten för vi ska fira att Prutten har fyllt ett år.. Söndag = skridskor, så imorgon blir det inte öl för mig inte, ajabaja. Fredagar ska hädanefter vara min öl-dag, kanske nån enstaka lördag.

So long suckers, och kom ihåg, the only thing worth to treasure are the people that actually care!

Inga kommentarer: