lördag 3 januari 2009

Välkommen 2009!!


Alla kör på en årsresumé, borde jag också göra det? Nja, en snabb sammanfattning då. Tog studenten, åkte till Turkiet, blev dumpad av Crille, festade satan med Erica & hängde i stallet, blev tillsammans med Crille, åkte till Skåne, mormor fyllde 80, tog körkort, bästa Adde & Bella blev föräldrar, flyttade till Norge i 3 dagar, gjorde slut med Crille igen, Crille flyttade hem dagen efter och vi blev tillsammans igen, gjorde slut med Crille 3 veckor senare, Tornberg avgick efter hot, det gick inte bra för VIK, firade en underbar julafton, åkte till Norrland, kom hem till civilisationen igen och avslutade 2008 med en dunderkväll hos Twizze. Var det allt kanske? Det viktigaste kom med i alla fall tror jag.
Det här året har varit både bra och dåligt. Min bästa vän Andreas har blivit pappa till en liten flicka som heter Clara och jag är fullständigt kär i det lilla flickebarnet. Angelica och jag har kommit varandra mycket närmre och det är jag så sjukt glad för, jag säger det nog aldrig men - jag älskar dig som vän Angelica, jag vet inte vad jag skulle göra utan dig! Hon har räddat mig ur många jobbiga situationer med sitt peppande prat. Min syster och jag har kommit varandra mycket närmre sedan hon flyttade ut och vi bråkar nästan aldrig, nu är det som det ska vara!! Jag har tagit upp kontakter som jag har förlorat genom alla år och det gör mig otroligt glad. Jag förlorade en kärlek men vann en bästa vän på kuppen, Crille - du kommer alltid vara en stor del av mitt liv och jag är så glad att vi inte skiljdes åt som ovänner!
Jag har även insett att personer som bara försöker utnyttja mig kan dra åt helvete och ni vet förhoppningsvis vilka ni är. 2009 ska bli ett år då jag bara har bra människor kring mig som inte bara tar och tar hela tiden, jag vill ha något tillbaka. 2009 är året jag fyller 20 och jag ska anstränga mig till mitt yttersta för att få mitt jävla lastbilskort!! Eller åtminstone skaffa ett annat jobb, och så ska jag förhoppningsvis flytta till centrum med mina föräldrar.

2009 - this year is mine!

Inga kommentarer: