torsdag 8 januari 2009

Ängsö

Well well nu har jag inte skrivit på länge igen, fan vad "träligt" haha. Internhumor.. Idag har jag varit på Media Markt. Igen... Jag kommer bli stammis där snart? Jag smyger alltid in och kikar efter filmer, idag köpte jag The Island. Jag ville köpa Doomsday men tyvärr var den pissdyr och då blev jag ledsen. Så jag köpte en massagegrej till ryggen istället, men jag måste nästan vrida armarna ur led för att kunna använda den, 149 kronor åt helvete, heja Linda. Planerna för kvällen var att jag skulle åka till Angelica men nu hade det tydligen blivit nåt problem så jag kunde inte komma dit, tyvärr. Men jag får kika förbi nästa vecka istället, svårare än så är det inte. Jag ska antagligen åka till Ängsö med min Maria istället, underbart.
Imorgon blir det Avesta och på söndag ska jag pimpla!!

Inga kommentarer: