tisdag 13 januari 2009

The only thing worth to treasure...

... are the people that actually cares
Det är en rad ur en låt med Sonic Syndicate och det stämmer så väl. Varför ska jag bry mig om dem som inte bryr sig om mig? Jag vet vilka mina vänner är, även om det är personer som jag inte pratar med ofta längre. Äkta vänskap dör aldrig, även fast det finns medgångar och motgångar. Jag vet vilka som ligger varmt och tryggt i mitt hjärta och jag vet vilka "vänner" som är i min hjärna. Det är en stor skillnad på att vara en vän i min hjärna och en vän i mitt hjärta. Det kanske är svårt för andra att förstå, men så är det... Evelina, Daniella och Amanda är några av personerna som jag har känt ungefär hela mitt liv, men de senaste åren har vi glidit ifrån varandra men det betyder inte att jag inte bryr mig om dem lika mycket som förut, alla minnen vi har tillsammans är ingenting man bara glömmer bort.

Inga kommentarer: