lördag 24 januari 2009

Forever - my heart will always beat your name


Jag och Crille har bestämt oss för att försöka igen. I torsdags ville han träffas och jag trodde att det skulle vara som vanligt, åka ut och snacka lite. När han hämtade upp mig stod det en jättefin bukett blommor på passagerarsätet och jag kunde inte hålla tillbaka tårarna. Crille frågade om jag ville följa med på middag dagen efter och jag sa såklart ja. Jag trodde aldrig att det skulle hända, inte en susning om det. Det känns så jävla rätt, igår när jag sov hos Crille, och vi låg mysigt och pussades som vanligt. Allt var precis som förr men lite bättre. Jag älskar dig, mitt hjärta kommer alltid att slå ditt namn <3

Men jag måste erkänna att jag är livrädd att det inte ska funka. Tänk om det fungerar i några månader igen och sen skiter det sig totalt? Och att vi kanske inte kan gå ur förhållandet som vänner om det händer igen? Det är jobbigt att tänka så men man måste vara realistisk. Allt kan skita sig. Men då får det bli så, om det skiter sig har vi i alla fall gett det en chans till och det här förhållandet är verkligen värt att satsa på!! Ingen annan kille kommer någonsin få det att pirra så mycket i magen som Crille. Ingen annan kommer någonsin lära sig känna igen mina miner och vad jag menar med dem. Jag känner mig hel nu... Jag är hel igen.

Och jag älskar dig av hela mitt hjärta & hela min själ

Inga kommentarer: