söndag 11 januari 2009

Helgen som har varit

Ja i fredags åkte jag till Avesta efter många om & men, jag ville hellre stanna hemma och kolla på matchen. När vi kom fram till Kim var det tänkt att vi skulle hjälpa honom att packa men det blev aldrig av så vi slappkollade på tv och drack öl istället, sen fick jag sjukt ont i huvudet och jag var blek som ett lik. Jag har aldrig mått så dåligt tror jag.. I lördags var det inte mycket bättre så jag var lite slapp med att hjälpa till att flytta. Mamma & pappa hämtade mig sen åkte vi hem och jag sov några timmar, sen blev det film. Riktigt bra, "Den krossade tanghästen". Efter det kollade jag och mamma på Wallander: Byfånen. Jag somnade vid 02.00 igår kväll och väcktes av mamma klockan 12.00 idag för vi skulle ner och kolla på en lägenhet på Östermalm och jag blev helt kär. Jag hoppas att vi ska flytta dit!! I april/maj. Sen blev det IKEA och jag fick en ny lampa, underbart! Kom hem och kollade på School of Rock (Jack Black, I love you). Sen ännu mer slapp framför tv och dator.
Håll tummarna för att vi får en lägenhet på Östermalm!

Inga kommentarer: