torsdag 1 oktober 2009

1:a oktober..

... och man kan ju undra vad folk tänker med? Jaja, väljer du att slänga bort sån lång tid av vänskap så är det ditt problem, hörs då.
Gled ner på stan ikväll, åt först på Spicy Hot med pappa sen drog jag hem till Sandra och snackade lite skit innan vi gick ner på stan, träffade Jocke & Johanna och gick runt med dem, jag och Sandra köpte likadana koftor inne på Gina Tricot, tyckte att det var värt det för de kostade bara 49:- så, nu kommer väl halva stan springa runt med såna. Gick runt i fler affärer, jag vill köpa en awesome t-shirt inne på Hollywood eller vafasen det nu hette men nej.. Så vi gick till Nya Thulins, tror att jag och Sandra var helt inne på stickade tröjor för typ det enda vi drog i och sa "åååh" till var stickat. Ja, men vafasen, det är höst, vad gör man? Inne på Nya Thulins köpte jag i alla fall en vit tunika, har letat efter det i typ hundra år, en vanlig enkel i bomull bara.

Sandra drog hem efter det eftersom hon antagligen var stendöd efter en hel dag i skolan, plus att Neo behövde sällskap! Så jag, Johanna och Jocke gick till bilen och åkte hem till Dennis och våldgästade honom. Var där typ 10 minuter bara, hann höra hans grannar skrika: I need a bigger dick!

Inga kommentarer: