torsdag 15 oktober 2009

I've got it all figured out...


Just take my hand and understand; there's a lot of tomorrows.

Jag ligger efter i tidschemat ändå sitter jag här? Skulle upp klockan åtta men vaknade klockan tolv istället. Drömde läskiga drömmar om zombies och vampyrer inatt. Vaknade vid fyra och grät och behövde prata med någon så det var riktigt praktiskt att Haga var vaken och jobbade så jag slängde iväg några sms till honom innan jag somnade om igen med tankarna på att jag nog skulle drömma roligare drömmar. Men nej då typ slog jag folk, hade fest hemma och allt blev kaos, jag blev våldtagen av en kille som jag sen slog ihjäl och det hela avslutades med att en tjockis fick någon slags yxa eller något i huvudet, men han överlevde på något konstigt sätt? Sen vaknade jag av att Erica ringde och jag insåg då att klockan var tolv. Fyra timmar efter i tidsschemat..

Men men, ska påbörja vägg nummer två nu, ska slita som ett djur för jag ska fan kunna sova i mitt eget rum inatt! Hoppas bara pappa fixar fler kanaler till mitt rum idag, eller något och så längtar jag så sjukt mycket tills jag får min platt-tv (har en tjock-tv nu som är typ 15 år gammal och tjuter när det är för ljus bild)

Inga kommentarer: