tisdag 27 oktober 2009

Fallin

Ibland är det så förbannad uppenbart att vissa bara bryr sig om sig själva och sina egna liv. "Jag jag jag, vem fan är du?". Men men, jag säger ingenting så har jag ingenting sagt.
Jag ska bara lyssna klart på en massa awesome musik som Robin skickade sen ska jag städa undan i mitt rum, tända ljus och mysa ner mig i sängen. Det är väl något bra skit på tv, mamma får köpa julmust & chips till mig. Annars åker jag till Ica Maxi själv, måste kanske fronta lite bröd. DOH, arbetsskadad redan efter 3 dagar haha.



In your garden where the roses sleep,
I can make you anything you wanna be

When that body's close to me,
I can give you anything you'd ever need

When I fall to the floor 'cause I can't feel anymore
You can have my heart
Boy, you don't have to steal anymore

Inga kommentarer: