torsdag 29 oktober 2009

This is my nature, who I am,..


... if you don't like it - here I stand!

Klev upp ungefär halv fem idag, åkte till jobbet så att jag var där klockan sex. Satt och väntade på Hasse men tydligen skulle jag inte åka med honom så jag fick vänta tills Mats/Gustav kom vid kvart över sju så åkte jag med honom. Sjukt slapp dag, slutade klockan elva. Åkte bara till Ica Grytan, Lidl, Ica Steens, Willys Hälla och Coop Forum så.. Det var skönt eftersom vi inte ens behövde plocka upp på Steens eller Lidl.

Förresten fick jag precis ett sms av en vän som jag trodde aldrig mer skulle prata med mig, är obeskrivligt glad även fast det inte betyder att vi kommer bli lika tighta igen. Tar nog ett tag för vår relation att läka med tanke på att jag tabbade mig riktigt rejält. Insåg nu hur sjukt mycket jag saknar dig M <3

Inga kommentarer: