söndag 25 oktober 2009

My Sacrifice

Sandra och jag har varit skapligt irriterade idag, fan vad alla ska gå sakta och i bredd, högertrafik borde gälla i alla affärer när det är löningshelger så att vi som inte vill gå som sniglar kan komma fram dit vi vill! Det tycker jag i alla fall.. Var på IKEA, Hälla Shopping och Nordik, sen ute på Erikslund också. Köpte ett par örhängen med nitar, mina hade gått sönder, skitkvalitée men vafan..
Har haft en sjukt bra helg förutom vissa saker, man kanske skämmer ut sig ibland men det skiter jag i för I only wanna be with you, haha. Ja, ingen fattar, ni tror att ni gör det men HAH på er. Nu hungrar jag snart ihjäl, ska åka till Maxi med systra mi och handla snart, hoppas förresten att Pågen chefen ringer imorgon för vi har inte pratat än ifall jag får vara kvar eller inte. Håll tummarna för mig!!



When you are with me, I'm free
I'm careless, I believe
Above all the others we'll fly

Inga kommentarer: