onsdag 14 oktober 2009

Linda has no fear...

... because she's got a lot of beer! Ja jag och min syster har kollat på Smala Sussie ikväll, den är så jävla härlig! Älskar den filmen.. Vad har jag mer gjort? Hmm.. Just det, hockey ofc, vi vann men vilken jävla match. Så pissigt. Men med tanke på VIKs framgångar på bortais förväntar jag mig en storslagen match på fredag.. INVASION ÖREBRO! (2.0)
Nu borde jag ju sova för imorgon ska jag upp med tuppen så jag kan måla klart rummet, sen efter det ska jag duscha och kanske kanske kanske (förhoppningsvis) åka och kika på Evelinas lägenhet, hoppas!! Ja... Sen så.. Ja vid fem hade jag faktiskt tänkt åka hem till Adde och Bella och Clara <3 Hoppas det blir av. Sen måste jag ju inhandla alkohol inför cp-helgen som kommer. Invasion Örebro + avslutning på fredag och på lördagen är det avslutningsfest...

Det är sjukt att det redan gått 40 veckor sen vi började, liksom, en graviditet om man nu skulle vara med barn. Helt sjukt. Ja blir väl ett inlägg senare om alla mina favoriter i klassen som jag kommer sakna ihjäl mig efter!! Kommer kanske till och med sakna dem jag inte tycker om, eller? Big family. Det har vart en underbar tid men sluttjatat om det nu för jag kissar snart på mig.

Goodnight sweetheart, well, it's time to go :*

Inga kommentarer: