söndag 11 oktober 2009

Härlig helg!!


I fredags började jag med att åka hem till älskade Erica och fixade mig tillsammans med henne och Destination såklart!! Sen åkte vi hem till Dennis för att fira att han fyllt 20 och där var det lite folk. Erica åkte sen till Skultuna för att fira Simon som hade fyllt 20 han också, och jag bad Crille köra mig till stan, så åkte jag till Bill & Bob där jag mötte upp Skägge, Tåbbä & Robin, satt där och drack lite öl och snackade lite skit sen gick vi till Pitchers och tog nån öl och snackade skit ute på "balkongen" eller vadfan det nu är, härjade lite tills de stängde. Då blev det en lång och förvirrande promenad runt stan, vet inte ens vart fan vi skulle egentligen? Slutade på McDonalds med en svettig hamburgare i handen, har även ett svagt minne av att jag träffade Petter och så såg jag Johan som stod och jobbade där bakom, haha.

Kvällen slutade med en taxifärd hem till Skägge där vi fortsatte dricka lite öl och tillslut somnade/däckade, haha.. Vaknade åtta igår morse för de skulle åka till Varberg. De började dagen med en öl! Pappa hämtade mig vid tio och jag gick och la mig i sängen direkt och sov till halv tre. Skulle åkt till Avesta men det sket sig så jag åkte hem till min syrra och drack öl och sjöng Lips, planen var att åka ner på Bill & Bob men vi blev så opepp så vi tog på oss mjukiskläder och plockade fram chipsen istället. Mys!! Sen somnade vi vid halv tre kanske...

Idag blir det bara slapp, vågar inte direkt ta bilen någonstans med tanke på att det tog 10 jävla försök innan vi fick igång den när vi var på Elgiganten!!

Inga kommentarer: