tisdag 20 oktober 2009

Marilyn Manson


Jag har precis stängt in mig i datarummet med Marilyn Manson på megavolym. Jag är så arg så att tangenterna nästan går sönder. Varför jag är arg? INTE EN JÄVLA ANING. Det är det som är så störande, tydligen är det så mycket som har gjort mig arg och frustrerad på senaste tiden så minsta lilla gör att jag taggar till. Folk i trafiken, att pappa gick lite för sakta när han gick runt inne på Mellinger Bil, mamma som frågar för mycket frågor (tycker jag, hon frågade nyss vart Ericas fest skulle vara) och nu har jag borrat in naglarna i händerna så att det gör ont.

Har lust att slå sönder något, skrika så att luften tar slut. Det är så irriterande att känna såhär, speciellt när jag inte ens vet varför jag är arg! *djupa andetag*

And when we were good you just closed your eyes
So when we are bad, we'll scar your minds!!

Inga kommentarer: