måndag 19 oktober 2009

Halo



Idag har jag och mamma varit på IKEA, men det tog så lång tid innan vi kom fram till den delen där vi skulle köpa saker att jag nästan glömde bort vad vi skulle ha. Men ja, det blev julpapper, en pläd, julsnören, ljus, en vas, en bambupinne (som man inte borde förtära, det stod det, men man KAN ju). Sen åkte vi till Hemtex för att kolla efter kuddar osv. Därifrån gick vi med skitfula handdukar till mormor och ett överkast till mig, vuxenpoäng. Jag har inte haft överkast sen jag var ungefär 10 år och då hade jag ett virkat skitfult.

Sen gick vi till Plantagen för att köpa en garderobsblomma till mig. Neeej, man har inte den i garderoben men den överlever fast det är mörkt och man glömmer att vattna den, perfekt för mig alltså. Tog bilen därifrån till Mio ute på Erikslund, fick tre kuddar av mamma, 250 kronor styck, scheisse!! En lila, en orange och en vit.
Så nu har jag fixat i mitt rum sen jag kom hem, och nu är det nästan klart! Ska bara köpa ramar och framkalla fina svartvita bilder.
Mitt rum är himlen på jorden :*

Inga kommentarer: