torsdag 1 oktober 2009


Wake me up inside, tell me there's a reason to take another step, to get up off my knees

Jag har förbannat tråkigt! Skulle åkt ner på stan med Erica men hon åkte till Hälla istället eftersom jag sa att jag var tvungen att duscha, jag tror inte hon har blivit medveten om hur jäkla snabb jag är ibland! Men ikväll ska jag i alla fall träffa Sandra och snacka skit, för allt kan man faktiskt inte ta i skolan med en miljard människor omkring sig, haha. Ska försöka få med henne ner på stan också för jag vill ha nya kläder till helgen för det verkar inte som att jag och Malin kommer iväg till Örebro eftersom Porren jobbar, vi kanske skulle sno hennes mammas 740 och brassa dit med men jag är tveksam om den håller, haha. Men men.. Awesome musik nu och ett ton snorpapper, underbart.

Inga kommentarer: