tisdag 23 december 2008

Något känns väldigt fel.

Jag vet inte vad det är men något känns fel och det får mig att må illa och det får mig att vilja gråta, även fast jag inte vet vad det är? Så på ett sätt ska det bli skönt att åka upp till Norrland där min mobil inte fungerar, så jag kommer nog inte ha kontakt med någon förutom min släkt och mor och far i 4 dagar. En massa snö och så, ingen dator (jag hoppas att jag inte får låna någon dator där uppe) för jag vill vara utan allt sånt de där dagarna när jag ska åka dit. Jag ska sätta mig i en stor snödriva och läsa en bok och dricka varm choklad. Eller något, det känns som att det blir bäst så. Vad är det med mig? Jag skriver inte ens något sorgligt nu men ändå känns det som att jag håller på att börja gråta, mitt hjärta slår konstigt och sådär, jag orkar inte med det här... Men imorgon är det julafton, jag hoppas att jag är på bättre humör då. Om jag inte är på bättre humör får man väl göra det bästa av situationen, det kan vara lätt att låtsas även fast man bara vill lägga sig ner och gråta tills det inte finns några tårar kvar. Jag orkar inte skriva mer nu, jag vill bli glad.

Inga kommentarer: