onsdag 30 september 2009

Min älskade Emma..


Hon inspirerar mig. Jag sitter och läser hennes blogg nu och blandar skratt och tårögda ögon. Det var en vecka sen jag träffade henne och vi har inte ens hörts sen dess, är det bra eller?

Sitter och pratar lite med Christian på MSN och jag klagar på hur inåthelvetes sjuk och ofräsch jag är. Springer runt i tjocka strumpor, mina fulaste trosor som borde ligga i sopen, sunktröjor och mjukisar fullproppade med snorpapper/hosta-upp-slempapper. Håret ser ut som ett skatbo och även fast jag sminkade mig tidigare ikväll eftersom jag skulle på Nordikgrejen med Sandra (men det blev ju aldrig av...) så känner jag mig ofräsch, kanske för att mina ögon rinner och kliar så mycket så att hälften av mascaran är någon annanstans än vart den ska vara?
My point is, man kan inte vara fräsch hela tiden. Speciellt inte när man är sjuk och jävlig!!

Inga kommentarer: