onsdag 19 november 2008

Bröderna Lejonhjärta

Jag satt och lyssnade på Queen, och helt plötsligt började jag tänka på Bröderna Lejonhjärta, så jag sökte efter filmmusiken på YouTube. Jag gråter alltid när jag ser Bröderna Lejonhjärta, och jag grät nu när jag såg en bit ur den och hörde musiken. Jag kommer ihåg hur rädd jag var när jag var liten, för att jag hade astma och låg på sjukhus rätt ofta. Och jag trodde att Skorpan också hade astma, och han var ju tvungen att dö. Jag trodde att jag också skulle dö då. Den är så sjukt sorglig, jag vill att de ska spela den låten som de har i början av filmen på min begravning när jag dör. Och jag vill ha en sån begravning som i filmen Love Actually.
Det snöar jättemycket ute nu och jag ska snart cykla till Bäckby, jag sätter en tia på att jag kommer ramla med cykeln, är det något som sätter emot?

1 kommentar:

Anonym sa...

Japp jag sätter 20 på att du NÄSTAN kommer ramla :D