söndag 30 november 2008

Helgen!

Jag har ingen aning om varför jag glömmer bort min blogg hela tiden. Så, vad har hänt sen jag skrev sist? Jo, jag fick brev från Edströmska, jag kom inte in. Jag grät i 5 timmar, och har varit på dåligt humör ända sen dess. Det är min dröm, låt mig komma in! I fredags blev det till att sitta framför datorn och dricka öl i brist på annat, sen kom Kim hit och vi åkte till Ängsö, det var lite läskigt faktiskt. Vi åkte runt skitlänge sen åkte vi hem och sov, han fick sova i gästrummet för han skulle hem till sin pappa dagen efter och det skulle nog vara lite onödigt att åka tillbaka till Avesta då. På lördagen blev det dop och jag träffade Clara för första gången, så underbar liten unge så det är helt sjukt. Dopet var mysigt och Clara var tyst hela tiden, jag blev så stolt över Andreas och Bella så att jag nästan började gråta av lycka för deras skull. På kvällen var jag "fyllechaffis" (klockan kvart i sex på kvällen) men de jag körde var fulla. Jag körde ner systra mi på julfesten också, när jag kom till deras lägenheten presenterade Dick mig som "syrran", haha. Sen blev det hem och äta, satt framför datorn och hade sjukt tråkigt. Så jag skrev till Thomas och frågade vad han gjorde, han var med Säve och Fatie, så jag sprang över till dem. Tog en genväg genom en grannes trädgård, jag tyckte att jag var jättesmart tills jag sprang rakt in ett nät som de hade satt upp, jag fick krypa under, det var en glipa på kanske 50 cm som jag lyckades ta mig under, en massa lera och så vidare. Kom fram till Thomas och spelade World Tour, sjukt roligt! Efter ett tag började trummorna lagga så vi åkte till Ängsö istället, killarna höll på att dö av skräck. Men det var roligt ändå!
Idag vaknade jag sent, och sen bakade jag pepparkakor med mamma. Så jag fick för mig att bjuda ut Marre på en liten picnic, så jag packade en korg med kaffe, lussebullar och pepparkakor så åkte vi ut till Ängsö (tredje dagen i rad) och satt där och fikade, riktigt mysigt. Förutom lite skumma ljud som jag hörde haha. Bra helg!

Inga kommentarer: