torsdag 20 november 2008

Jag slutar aldrig förvåna mig själv

Igår kväll låg jag och slökollade på TV när telefonen ringde, det var Amanda. Jag blev helt chockad och trodde att någonting hade hänt för Amanda ringer aldrig till mig. Men hon ville fråga ifall jag skulle med ut till Ängsö, och det gjorde jag. Så de kom och hämtade mig, sen åkte vi ut på snöiga vägar ut till Ängsö. Fast vi kom bara halvvägs genom allén eftersom det sprang ut en hare precis framför bilen, så vi fick backa tillbaka för de ville inte fortsätta längre, haha. Raka vägen tillbaka till stan, såg VIKs spelarbuss åka förbi oss, nyss hemkomna från Leksand, det lär inte ha varit så glada miner i bussen? Men i alla fall så körde de hem mig, och då var jag helt plötsligt inte trött längre, men jag försökte sova runt klockan två i alla fall, men det gick inte så bra så jag kollade på båda South Park avsnitten som börjar 03.05, och efter det lyckades jag nästan somna. Men nej, då började jag hosta som en galning istället, jag fick knappt någon luft. Halv sex kom mamma in med hostmedicin och då somnade jag nästan på en gång. 09.30 vaknade jag utan att ha ställt alarm eller någonting. Så då tyckte jag inte att det var någon idé att försöka fortsätta sova längre, gick upp och åt frukost och hamnade framför datorn. Hur fan kan man vara pigg efter 4 timmars sömn?
Igår blev jag medlem på Facebook också, hittade min favorit Stiffen där så jag skrev att han var min favoritspelare i hela VIK, och jag trodde aldrig att han skulle svara. Men det gjorde han, haha. Han skrev: Tack tack, det värmer! Underbart. Stiffen är min idol! Nu ska jag spela Harpan och fortsätta lyssna på bra musik, sen blir det till att städa mitt rum och kanske åka ner på stan lite senare?

Inga kommentarer: