tisdag 18 november 2008

Enclave

Jag sitter och lyssnar på Sonic Syndicate, jag fick inte se dagsljus idag heller eftersom jag vaknade klockan 15.00. Både mamma och jag är sjuka, det är rätt synd om oss. Fast mer synd om mig ändå eftersom jag har varit sjuk i snart tre veckor nu, det blir aldrig bättre även fast jag tar massa hostmedicin och så vidare. Ikväll ska jag försöka komma i säng ganska tidigt. Det känns så tråkigt att jag missar Leksand borta imorgon eftersom jag inte har råd. Det är Leksandsresorna man ser fram emot mest, alla är sjukt taggade men sen förlorar vi alltid på bortaplan och det är knäpptyst i bilen/bussen när man åker hem. Men jag funderar på att åka ner till Malmö när VIK har bortamatch där i början på januari. Nu ska jag försöka göra någonting vettigt av min dag.


Inga kommentarer: