tisdag 11 november 2008

Host host

Jag har världens hosta, och ont i halsen efter allt skrikande på hockeyn igår. Jag förstår inte riktigt? Okej, det kanske var lite onödigt av Arla att göra sådär som han gjorde efter han hade gjort 4-2, men att Tornberg då säger att han skulle ha reagerat likadant ifall han var Nybrospelare? Och att Arla då inte hade kunnat ställa sig upp sen? Nej. Det är så jävla dåligt. Låtar Ivarsson ta över, det fungerar inte längre att ha Tornberg som tränare. Avgå säger jag bara. Min pappa satt bredvid Stiffens pappa, herregud! Jag blir så avundsjuk.
Jag somnade klockan nio imorse efter flera timmars hostande, sen vaknade jag klockan tre. Inte sådär jättebra kanske. Ikväll ska jag träffa min Maria. Alltid Marre och Linda - varför bryta ett vinnande koncept?

Inga kommentarer: